utorak, 15. svibnja 2012.

Supruzi nanio 15 uboda nožem; pokušao ozlijediti i sedmomjesečnu bebu

Tokom incidenta koji se sinoć desio u ulici Bašeskije 118 27-godišnji D. A. brutalno je izbo 28-godišnju suprugu M.A., pri čemu joj je nanio teške tjelesne povrede. Kako saznajemo na licu mjesta od Jasminke Memišević, majke ozlijeđene, njena kćerka je zadobila 15 uboda nožem, a Danijel je pokušao ozlijediti i njihovu sedmomjesečnu bebu, što je ona uspjela spriječiti. "Oko tri ujutru imala sam dva poziva od kćerke u kojima sam čula da govori mužu da je prestane tući. Nakon trećeg poziva otrčala sam do njihove kuće, gdje sam naišla na zaključana vrata i počela sam lupati da mi otvore. Kćerka je uspjela istrčati napolje i vidjela sam da je potpuno krvava, a iza nje se pojavio on s nožem u ruci", kazala je Jasminka Memišević, te dodaje da je njen zet tada pokušao povrijediti i dijete, ali na sreću u tome nije uspio. Prema njenim riječima ovo nije prvi incident između bračnog para. "Često su se svađali, a prije godinu dana on je tokom jedne svađe isjekao sebi vene, ali tada nije nju ozlijedio", pojašnjava Jasminka. Informacije o trenutnom stanju ozlijeđene pokušali smo dobiti u brčanskoj Opštoj bolnici, ali niti jedan od ljekara nije htio dati izjavu medijima, a kako saznajemo od gospođe Jasminke njena kćerka je sada van životne opasnosti. D. A. je još uvijek u bijegu, a pripadnici Policije Brčko distrikta sprovode intenzivne mjere i radnje kako bi što prije pronašli i pred lice pravde priveli počinitelja ovog krivičnog djela. izvor brcko-24h.com

Nema komentara:

Objavi komentar