četvrtak, 14. listopada 2010.

Kapelica na Uloviću - Ljepotica u zabiti



Ljepotice u zabiti, drugo ime za bezbroj kapelica i crkvi koje nekada, "dok Bosne zemlje imade", sagradiše narod, kraljevi i kraljice. U vrijeme „dobrijeh dana“, građene za uvijek, na spomen čvrstoći vjere, u čast Svetima, na slavu vladarima. U središtu, u srcu naroda i za narod. Stoljećima poslije, iz središta istrgnute vjetrovima nasilja, stoje ponosno u zabiti. Na periferiji, u zabiti srca, u zaboravu naroda.

Zemlja ova nije samo tlo,
niti tek prah u koji ću se vratiti,
nego isto ovo tijelo moje od kojega sam sazdan
u koje mi je unesena duša da u njem boravi
kao u domu svojemu.
Jer Bog je svakoga stvorio
od zemlje doma njegova.

………………..

Da, zagazio sam duboko u ovo tlo,
u zemlju domovine svoje!
Zemlja se domovine moje uhvatila
ne haljina, nego srca mojega,
i Gospodina molim da nikad i ništa
sa mene ne sapere!
A. Stepinac




Anto Sluganović

Nema komentara:

Objavi komentar