ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Vicevi ponedjeljkom – Sexi vicevi



Pita prijatelj prijatelja:
- Šta bi bilo kad bi ja spavao sa tvojom ženom. Pripremio: Mili Marušić

- Bili bi kvit.

Kako kulturan mladić kaže djevojci da ide pišati?
- Idem da se rukujem s jednim gospodinom s kojim ću te kasnije upoznati.

Kako da natjeraš ženu da poslije sexa vrišti još 10 minuta?
- Obrišeš ga o zavjesu!

Za vrijeme racije policija uhiti sve prostitutke u gradu. Međutim, bilo ih je toliko da su neke morale čekati pred ulazom u stanicu. Prođe tuda neka baka i upita ih šta rade pred policijskom stanicom a prostitutka joj u šali odgovori:
- Besplatno se dijele naranče!
Stade i baka u red u nadi da će se dokopati koje naranče. Kad se našla pred policajcem, on je začuđeno upita:
- Bakice, pa zar i vi?
- Da, sinko, ja skinem protezu pa lagano sisam.

Dolazi tip u apoteku, pruža dlan i govori:
- Pet tableta Viagre. Pozvao sam večeras pet dobrih riba - pohvali se on.
Sljedećeg dana dolazi u apoteku isti tip i pruža oba dlana.
- Što želite? Deset tableta Viagre?
- Neku dobru kremu za žuljeve. Nisu došle.

Što postane Barbika kad poraste?
- Lutka na napuhavanje!

Kako prepoznati slijepca na nudističkoj plaži?
- On je jedini bez erekcije!

Majka i otac imali troje djece..
Odlučili oni voditi ljubav al kad god pokušaju jedno im dijete smeta. Otac okupi djecu i kaže im:
- djeco moja ja i mama se idemo sad ubiti na njivu...
Kada su krenuli najstariji brat reče braći:
- braćo ajmo ih pratit..., tako i bi, došli su na njivu 5 minuta poslije roditelja i najstariji brat kaže:
- ja nesmijem pogledat dali su živi...
- ni ja ne smijem, kaže srednji
Ode najmlađi..., kad se vraća i kaže:
- ej, mama je umrla a babo još mrda guzovima

Kaže Stanislava svom mužu Milisavu:
-Milo, ja sam trudna!
-Ali kako bre, kad sam pazio!,
Stanislava će na to:
-Pa, to ti je kao u prometu, đžaba što ti paziš kad drugi ne paze!

Što je brak?
- Jedini rat u kojem spavamo sa neprijateljem!

Što se desi kada popiješ viagru i apaurin?
- Jebe ti se, al ti se ne da.

Ulazi Rambo u banku sperme i sestrica mu daje posudu.
- mala je ta posuda, daj ti meni teglu!, reče Rambo.
Ulazi u kabinu, kad iz kabine se čuje:
- Uff, grrrrrr, auuuuuu!
Izlazi Rambo znojav, dolazi do sestrice:
- mogu li da dobijem peškir?
Uđe ponovo u kabinu, a iz kabine opet:
- Aaaa, uuuuuf. grrrrr!
Sestrice se skupile ispred kabine, izlazi Rambo:
- Jel možete malo da mi navlažite peškir?
Opet ulazi u kabinu i opet počnu zvukovi:
- AAAAA, uuuuu, grrrrrrr!
Izlazi Rambo iz kabine:
- Da mi je znati, ko je ovako stegao poklopac na tegli!?

Stoji prostitutka na uglu. Priđe joj policajac i pita je:
- Gospođo, prodajete li vi seks?
- Ma ne prodajem ja seks, već kondome uz besplatnu demonstraciju.

Leži Fata u krevetu, a Mujo sav napaljen prilazi.
U jednoj ruci čaša vode, a u drugoj aspirin, pa nudi Fati...
Fata:
-Šta je Mujo, što će mi aspirin, pa ne boli me glava!
Mujo:
-E to sam htio čuti.

Mogu li da te zovem Eva? Pita mladić curu dok su vodili ljubav.
- pa zašto?
- zato što si mi prva!
Tek će djevojka: mogu li ja tebe zvati Kiki bombon?
Momak: zašto?
- pa zato što si mi 206-ti !

Silovali babu, i na sudu pitaju je:
- Bako šta vam je bilo najteže.
- Kad mi digoše noge a ono trunje iz opanke sve u oči.

JAVNO.ba




3 komentara: