ponedjeljak, 14. ožujka 2011.

Vicevi ponedjeljkom – Hercegovci



MOSTAR - Di ćeš bolji vic nego na svoj račun, zato sad se opustite i zabavite uz nas Hercegovce.

Pripremio: Mili Marušić

Tone Titanic i dolazi kapetan do Hercegovca i kaže:
"Znate li plivat?"
Kaže Hercegovac: "Neznam ali može rođo sredit papire!!

Na semaforu crveno...,
u mercedesu sidi Hercegovac, preko puta njega neka mačka u golfu, gleda nju rođo, gleda ona njega..., otvori Hercegovac prozor, otvori ga i ona... i pita nju hercegovac:
Šta je nevista, ta nisi i ti prnila?

Kako bi izgledao Zagreb noću da Hercegovcima svijetle oči?
Ko Las Vegas!

Kada Hercegovac nosi crne čarape?
- Kad je na tajnom zadatku.

Kako prepoznati Hercegovca pedera?
- Nosi bijele hulahopke.

Obzirom na učestale nesreće Spacu Shuttleova, Amerikanci su odbili dalje letjeti na njima, pa je NASA morala raspisati međunarodni natječaj za astronaute. Javili su se Nijemac, Rus i Hercegovac:
- koliko ti tražiš da bi letio? - upitaju prvo Švabu.
- dva milijuna eura. Jedan za mene, a drugi za moju obitelj ako se meni što dogodi.
- koliko ti tražiš da bi letio? - pitaju sad Rusa
- tri milijuna eura. Jedan za mene, jedan za moju obitelj ako se meni što dogodi i jedan za Rusiju.
- na kraju, pitaju isto i Hercegovca:
- četiri milijuna eura!!!! - ispuca Hercegovac mrtav hladan.
- ma daj, nisi li malo pretjerao???
- Eee... to ti je ovako:- jedan meni, jedan tebi što si mi našo poso, a dva daj Švabi, pa neka on leti!

Razgovaraju tri mala Hercegovca:
Prvi - Moj tata ima najbolji mobitel.
Drugi - Moj tata ima najbolji Mercedes!
Treć i- Moj tata je jebo Severinu!!

Turistički slogan za posjet Širokom Brijegu:
Dojdite u Široki Brijeg, klima je ugodna, pejzaž božanstven, poznata je gimnazija uvijek tu, kao i samostan, Likovna akademija, odavde su Dragan Čović, Božo Ljubić, Lijanovići, Miroslav Kutle, Borislav Škegro, a tu su i... Vaši automobili . Oni Vas već čekaju!

Uhvati Hercegovac zlatnu ribicu i traži da mu ispuni 3 želje.
Prva je da ima najbolju kuću u Hercegovini, druga da ima najbolji auto u Hercegovini i treća da ima bilo šta što niko nema u Hercegovini.
Vraća se kući, kuća neviđena, ispred nje neviđen automobil, izlazi žena na terasu i viče:
"Požuri gore, zove te zet iz Beograda!"

Došo Mostarac u prodavnicu i kaže daj kilo limuna.
Pita žena: Jel u fišek?
Kaže Mostarac: Ma jok, šutaću ga eto do kuće!

Kako se zove Hercegovac koji zna upaliti fen?
Fenomen.

Kako bi se zvala Opatija da je nasele Hercegovci?
Marlboro!

Došao Hercegovac u Zagreb prodati Mercedes. Cijeli dan ljudi gledali, ali niko ozbiljno, dok naveče ne dođe jedan Zagrepčanin:
"Buš mi dal krug, da vidim kak' vozi? Ak' bude dobar, uzimam!".
Pristane Hercegovac i da Mercedesa na probu...
Međutim, Zagrepčanina (a ni Mercedesa) nema, pa nema...
Vrati se Hercegovac kući i kaže ocu: "Stari, proda' sam vozilo!"
"E, dobro je! A po kojoj cijeni?"
"Po nabavnoj, stari, po nabavnoj!"

Kaže sin Hercegovac tati:
imam jednu lošu i jednu dobru vijest.
Nato će tata: ajde reci prvo lošu?
- znaš tata ja sam peder.
na što će tata: a joj sramote pa koja je onda dobra?
- dečko je iz Mostara.

Pita mali Hercegovac mater:
- jel, matere ti, kako to da sam je crn a ti bijela???
- ajde sine muči!!....da ti znaš kakvi su tulumi bili 92. u Minkenu dobro da i ne laješ!!

JAVNO.ba



Nema komentara:

Objavi komentar