nedjelja, 20. veljače 2011.

VIDEO/ 'OVA NOĆ...' MIROSLAVA ILIĆA: Istinski spektakl obojen narodnim melosom


Veteran stare dobre narodne pjesme, Miroslav Ilić, sarajevskoj publici poklonio je sinoć istinski spektakl obojen pravim narodnim melosom. Dvorana Zetra bila je ispunjena do posljednjeg mjesta

Nakon punih 20 godina odkako je održao svoj solistički koncert u Sarajevu "Slavuj iz Mrčajevaca", Miroslav Ilić, sinoć je održao koncert u prepunoj Olimpijskoj dvorani Zetra. Koncert jednostavno nazvan po jednom od najvećih hitova "Ova noć..." kao što i sam Miroslav kaže "imao je čudnu moć". Čast da otvore spektakl obojen narodnim melosom pripala je Dječijem horu Princes krofne čiji su članovi otpjevali upravo hit iz davne '85. "Ova noć".

Iako je koncert kasnio pola sata publika je ovacijama pozdravila pojavljivanje Ilića na sceni koji ih je u "Ovu noć" uveo pjesmom sa posljednjeg albuma "Pesmom o pesma", svojevrsnom retrospektivom svoga četrdesetogodišnjeg rada.

-Bosno i Hercegovino. Sarajke i Sarajlije. Mnogo puta sam, poslednjih mesec,i govorio da sam dugo čekao ovaj susret sa vama. Baš smo se načekali, ali na zadovoljstvo i dočekali smo. Ako vam se igra- igrajte, ako vam se peva- slobodno pevajte, jer ova noć ima čudnu moć, a tek smo počeli - kazao je Ilić pozdravljajući publiku nakon čega je uslijedilo "putovanje" kroz minuli period dug četiri decenije.

"Smej se, smej", "Nije život jedna žena" "Jesen sedamdeset i neke", "Polomiću čaše od kristala", "Bili smo drugovi"...samo su neki od hitova koje je publika zajedno sa Ilićem pjevala.

Kao prva gošća na sceni se Iliću pridružila srbijanska pop pjevačica Goca Tržan. Ona je uz svoje dvije pjesme ,"Stoperku" i "Bumerang", sa "Slavujem iz Mrčajevaca" otpjevala pjesmu "Jedan dan života" koju je davne '85. godine Miroslav snimio sa Lepom Brenom. Pred sam izlazak na scenu priznala nam je da ima malu tremu.

- Vidim da "gori" Zetra i to mi je jako drago. Miroslav ilić je pre svega moj kućni prijatelj i on je mene davno, pre sedam godina, kada je počeo sa nizom koncerata u Beogradu pozvao da budem njegov gost i ja sam to sa zadovoljstvom prihvatila. Velika mi je čast i da sam ovdje večeras - kazala je Tržan.

Među Ilićevim gostima bio je i bh. glumac Josip Pejaković.

-Imao sam dosta koncerata sa Miroslavom prije rata, ali ovo je svakako događaj. On zaslužuje ovacije u ovom gradu. Mi smo i izvan estradne aktivnosti često bili zajedno, drugovali, prolazili kroz neke teške trenutke. Prihvatio sam sa zadovoljstvom da budem njegov gost. On je vlasnik svoga glasa i stasa i veliki profesionalac. On samo drhti da napravi dobar ugođaj večeras, a mislim da je siguran u to što radi - kazao je Pejaković koji je izvodeći dijelove iz monodrame "On meni nema Bosne" najavio blok sevdalinki.

Na sceni su se Iliću pridružili i Hari Varešanović, Željko Samardžić, Snežana Đurišić.

(DEPO PORTAL/eb)

Nema komentara:

Objavi komentar