četvrtak, 24. prosinca 2009.

PJESMA PRIJEDORU

Oj Prijedore selo moje malo
sve mi lijepo u tebi ostalo
najljepsi si u aprilu meni
kad Rokova suma ozeleni.

Najljepse si na kugli zemaljskoj
selo moje u zemlji Posavskoj
rijeka Tinja krivuda kroz polja
tu rakija pece se najbolja.

Mnogi ljudi iz nasega sela
razasuti sirom svijeta bijela
sta se moze sudbina je taka
al s Prijedorom veza nam je jaka.

Svakog ljeta kad sunce ugrije
dodju gosti i prve komsije
tada turnir i festu pravimo
i Dinamu nasem rodjendan slavimo

Nekad selo Skakava se zvalo
a sad brate to pisi propalo
odavno smo kao Prijedor znani
Stjepkovica nasa i lijepi Doljani.

Veseljaka puno selo nase
vole pjevat i prazniti flase
ni svalera tamo nam ne fali
tudje zene rado bi pipali

Nedam nikom o tebi da kaze
ni rijec losu a kamoli da slaze
sto sam takav nek vas to ne cudi
Prijedor selo puno dobrih ljudi.

AUTOR-PERICA JURIĆ

Nema komentara:

Objavi komentar