ponedjeljak, 13. veljače 2012.

VALENTINOVO DAN ZALJUBLJENIH


Već stoljećima diljem svijeta sredina veljače rezervirana je za zaljubljenje, za slavljenje ljubavi i romantike i svega povezanog s tim. Zaljubljeni si šalju čestitke, kupuju poklone, odlaze na romantične večere i putovanja - takvo ponašanje danas je samorazumljivo, no zaljubljenost se nije oduvijek slavila na taj način. Poslušajte i pročitajte po jednu divnu pjesmu u povodu dana zaljubljenih.  
Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe.
 Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti! Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da te voli više od mene!!! 
 Ako te ikada budem zaboravio-la bit će to posljednji dan u mom životu... Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!
 Čokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od lješnjaka. Ne. Šećer. Nema šanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim ništa što je slađe od tebe
 Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne da ti kažem koliko te volim!!!
 Dan je zaljubljen u noć, noć je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljen-a u tebe.
 Divno je kad nekog voliš, jer ljubav je najveći poklon koji dajemo. Ljubav je škola nesebičnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga voliš kao ja tebe.

Nema komentara:

Objavi komentar